Årsmøte i 7sterke: Styret styrket med nye ressurspersoner

7sterkeAktuelt

Styret ble styrket med to nye ressurspersoner da 7sterke holdt årsmøte på Königs Winger 6. juni. Lars Joramo (Hvebergsmoen Potetpakkeri, Grue) er tilbake som styremedlem og slår følge med Svein Helge Høydal (Sapa Profiler, Eidskog). Trond Hagerud fortsetter som styreformann. Gjenvalgte styremedlemmer er Peter Didriksson, Blowtech GT, Kongsvinger, Bernt Snapa, Nortura Samvirkekylling, Våler og Erik Nilssen, Eskoleia AS, Kongsvinger. Morten Herud, er styrets sekretær.

2013 var enda et godt år for 7sterke med medlemsøkning og en rekke aktiviteter som gjør industrien i Kongsvinger-regionen mer konkurransekraftig. 7sterke har etablert seg som en arena for samarbeid og læring på tvers av bransjer. Gjennom 7sterke har medlemmene utviklet lean-arbeidet og fått tilført landsledende kompetanse. Statistikken viser at satsingen har gitt resultater. 7sterke har bidratt til å gjøre industrien i regionen mer effektiv og konkurransedyktig.

Les hele årsrapporten her!