Fete Typer til Kongsvinger

Tine Texmon og Anette Hjerde fra kommunikasjonsbyrået Fete Typer kommer til årets siste møte i markednettverket 10. desember. De deler sin erfaring fra å profilere både nyetablerte Bokashi Norge, vekstselskapet Firesafe og veletablerte Mapei.

Torsdag 10. desember kl 10.00 er det klart for årets siste møte i 7sterke markedsnettverk. Der møter du Tine Texmon og Anette Hjerde fra kommunikasjonsbyrået Fete Typer. Tema for dagen er hvordan de jobber med profilering og skaper synlighet ved hjelp av ulike virkemidler. De presenterer tre ulike case.

Anette Hjerde

Anette Hjerde

Tine Texmon

Tine Texmon

Visuell identitet for vekstselskapet Firesafe: Å snu den overordnede fortellingen til et selskap som har vokst ut av identiteten sin. Her var det fokus på visuell historiefortelling gjennom utvikling og implementering av en ny visuell identitet.

Gründerne i Bokashi Norge: Å skape synlighet med et begrenset markedsbudsjett. Oppgaven var å introdusere, gjøre kjent og skape synlighet for et nytt og ukjent konsept i Norge på vegne av en nyetablert gründerbedrift.

Mapeis kunde- og kompetansesenter: Profilering av kvalitet og ekspertise gjennom ”show don’t tell”. Det handler om å profilere kompetanse og ekspertise gjennom å utvikle og dele kompetanse (i stedet for å brøle: VI ER EKSPERTER), og hvordan Fete Typer understøtter budskapet med film, bilder og tekst i fysisk ro.

Tidspunkt: Torsdag 10. desember kl. 10:00-12:00
Sted: Kongsvinger bibliotek
Påmelding: hege.karlsen@norskebacker.no