Gode erfaringer med offensiv merkevarebygging

7sterkeAktuelt

I 2013 satset Mapei AS rekordmye på merkevarebygging og Leidar Creative var med som rådgivere. Torsdag 10. april kan du høre hvordan de har tenkt og hva slags resultater satsingen har gitt.

Peter Fekete Markedsnettverket i 7sterke inviterer til møte med markedssjef Peter Fekete i Mapei og daglig leder og seniorrådgiver Anders Fjeld fra Leidar Creative torsdag 10. april kl 09.00 i undervisningsrommet på Kongsvinger bibliotek. Temaet er Mapei sin offensive kampanje for merkevarebygging i 2013.

– Vi startet en stor kampanje for å bygge vår merkevare i 2013, der vi tok i bruk både TV, radio og sosiale medier. Utgangspunktet var at kjennskapen til Mapei var ekstrem lav, og målsetningen var over tid å gjøre Mapei til et av de mest kjente merkevarene i Norden innen byggebransjen, forteller Fekete.

Hvordan de sammen med Leidar utarbeidet kampanjen og ikke minst hvilke resultater den har gitt får du høre alt om hvis du kommer på møtet.

Tidspunkt: Torsdag 10. april kl 09.00-11.00, kaffe serveres fra kl. 08.45
Sted: Undervisningsrommet, biblioteket i Kongsvinger
Påmelding: hcn@norskebacker.no